sunnuntai 11. toukokuuta 2014

You Had Me At Hello

Mä olen Äiti. En lähellekään täydellinen. En monestikaan sellainen äiti, jollainen toivoin olevani ennen lasten syntymää. "Äiti komentaa" vastasi tyttäreni, kun kerhossa kysyttiin, millainen äiti sulla on. Kukaan ei tainnut kuulla, kun kuopus vastasi hiljaa vierestä "inana". Mutta mä kuulin ja se riittää <3 Olen ihana. Ja myös "maailman paras" aika usein, mutta saan myös helposti aikaan "kurjimman päivän ikinä". Suukoista ja haleista ja kiukkupuuskista saan nauttia myös - ei kai niitä kurjille tyypeille jaeltais? Kenen muun kanssa sitä voi olla oma itsensä iloineen, suruineen ja kiukkuineen kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa ja joka rakastaa ehdoitta takaisin?


Tää kortti yhdistetään romanttiseen rakkauteen. Toki se on sitäkin mutta se on mulle vielä paljon enemmän.

Different kind of hellos :)
Ensimmäinen ultra ja ne ekat sydämenlyönnit <3 "Hei, äiti ja isi, täällä ollaan! Jaksakaa oottaa, mä kasvan ja vahvistun ensin. Sitten nähdään!"
Rakenneultran selkeät huiskutusliikkeet  <3 "Sinnitelkää vielä hetki. Mä voin hyvin ja oon kasvanut hienosti! Näettekö äiti ja isi, mulla on upeat sormet ja ihana voimakas sydän! Nyt mä heitän voltin!" Näitä ihania huiskutuksia saimme jokaisessa rakenneultrassa :)
Ja sitten se hetki, kun sain pienen ihmisen syliin - suurta suurta onnea, kiitollisuutta sydämessä, kun voi vihdoin katsoa ihanaa tuhisevaa Ihmettä ja sanoa: "Hei rakas, mä olen odottanut sua pitkään - ihana, että olet siinä" pienten sormien takertuessa tiukasti kiinni sormeni ympärille. Tasaista tuhinaa, hamuamista ja uusia kosketuksia - tunnen olevani syvästi siunattu. Olo nöyrä ja kiitollinen <3

Olipa sun äidiksi tulotarinasi millainen tahansa, olipa takana vuosien odotus, vuosien yritys tai jotain muuta, se ensimmäinen "Hei" ei varmasti unohdu. She/he/they had you at hello <3

Ihanaa äitienpäivää jokaiselle äidille!


4 kommenttia:

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)