lauantai 15. maaliskuuta 2014

Treenituloksia

Oon päättänyt pikkuhiljaa luopua tästä ylimääräisestä minusta ja aloittanut niin ruokavaliomuutokset kuin treenauksenkin. No, ehkä ei voi sanoa, että aloittanut treenauksen, kun jumpassa ja salillakin oon käynyt koko "aikuisen" ikäni mutta nyt sitten heilun salilla oikein tietyn ohjelman mukaan ja toivontoivon tuloksia! Ei, tuokin täytyy muuttaa - uskon saavani tuloksia aikaan :)


Ja seuraavan kuvan perusteella ainakin haba on kasvanut :D


Sain puukon hajalle leikatessani juustoa!! Joten voimain tunnossa täällä ollaan :D Pitäiskö salilla käymistä jo vähentää? ;)


Iloista (lumetonta tai lumekasta) viikonloppua! Mä yritän selvitä napostelutuskasta..


8 kommenttia:

  1. Reps ! Hahhaa ja kiitos päivän nauruista :-) Alat olla pelottavan vahva....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Täytyy alkaa ostaa isompia paitoja, kun kohta tää hauis ei enää mahdu vanhojen hihaan :D

      Poista
  2. Sussa ei oo mitään ylimääräistä :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppistä. Mulla puoli vuotta takana pt:n kanssa ja ihan kivoja tuloksia tullut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Just tänään salilla mietin, että pitäis olla joku huutamassa tuossa vieressä, että jaksaajaksaa, kun oma mieli on niin heikko. PT olis hyvä. Mä ehdin salille vain pari kertaa viikossa, joten kotijumppaan sitten vielä lisäksi.

      Onnittelut sulle tuloksista! Ihana, kun pääsee lähemmäs omia tavoitteita :)

      Poista
    2. Kurkkaa mun blogista tarkemmin jos kiinnostaa :)

      Poista
  4. :D Hui, hillitse nyt pikkasen noita voimias :)
    Minä kans aloitin kuntoilun, kun olin vohdoin saanut selätettyä joulukuun alussa alkaneen flunssan. Tänään olenkin sitten taas sairaana, kun se pirulainen tuli takaisin. Onneks mulla on aika lääkärille ens viikolla :) Pikkuhiljaa alkaa kaipaamaan tuota liikuntaa...

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)