perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävyyden ylistys!

Ystävyys - yksi niistä tärkeimmistä jutuista! Mä tykkään siitä, miten englanninkielinen Valentine's Day, rakkauden ja romantiikan päivä, on kääntynyt täällä Suomessa ystävänpäiväksi. Ystävät ansaitsevat päivänsä ja ne, jotka haluavat viettää sitä myös rakkauden päivänä, pystyvät sen samalla tehdä. Kukapas olis sen parempi ystävä kuin oma puoliso, kihlattu ja poika- tai tyttöystävä <3

Oon joskus aiemmin jo kertonut, että mua on siunattu hyvillä ystävillä ja osa heistä on tässä ihan lähellä ja osa vähän kauempana. Ystävistä olen kirjoittanut parissakin postauksessa (täällä). Vuosien aikana oon oppinut arvostamaan ystävyyttä todella. Joskus nuorena muistan kaivanneeni "parasta ystävää", sitä, että mulla olisi sellainen tai että mä olisin sellainen toiselle. En tiedä, olenko poikkeus siinä, etten ole sitä koskaan tuntenut mutta olen ollut onnekas ja saanut elää niin lapsuutta, nuoruutta kuin aikuisuuttakin ystävien ympäröimänä.

Äitinä olen huolehtinut ja murehtinut jo ennen esikoisen eskarin alkua, saako hän kavereita vai jääkö yksin. Mietin myös, että pelkääkö tyttäreni samaa. Nämä murheet ovat onneksi osoittautuneet turhaksi :) Jälkikäteen olen miettinyt omaa opiskelemaan lähtöä ja ystävystymistä "vanhempana" ja huomannut senkin, ettei sitä ihtekään tullut kavereiden saamista murehdittua. Into opiskelusta ja kaikesta uudesta vei eteenpäin! Ja hyviähyviä opiskeluystäviä on matkassa mukana vieläkin ja pidämme yhteyttä viikottain :)

Olen saanut myös ystäviä, jotka olen "tuntenut aina" <3 Ystäviä, joista en voi mitenkään ymmärtää, etten ole jakanut lapsuutta, nuoruutta tai edes opiskeluaikaa heidän kanssaan, kun tuntuu, että nyt tunnetaan toisemme niin hyvin! Tiedättekö, mitä tarkoitan?

Blogimaailma on tuonut mukanaan ihania ihmisiä mun elämään! Te, jotka käytte lukemassa mun juttuja, ja te, joiden juttuja mä käyn lukemassa - ootte tärkeitä myös! Monetmonet asiat on jaettu ja selvitetty yhdessä. Oli sitten kyseessä oikean maalisävyn valitseminen, lasten sairastelu tai rakennuslupaviidakon läpi pääseminen :)

Kiitos Ystäville! Kiitos ystävistä <3 Tää on hieno päivä!



Halauksin,



16 kommenttia:

  1. Oon niin onnellinen ja koen olevani erittäin siunattu, että minulla on kaltaisesi Ystävä <3
    Kiitos yhteisistä vuosista ja ystävyydestä :)!Ei ollut sattumaa,että me kohdattiin!

    Olet oikea Aarre <3

    VastaaPoista
  2. Veit sanat suustani! <3 ihanaa ystävänpäivän iltaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 sä oot yksi noista raksa-ajan aikana löydetyistä ystävistä!

      Poista
  3. Toivottavasti ystävänpäiväsi oli ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olihan se :) Veimme lapset ulos syömään ja sehän on juhlaa noiden pienten mielestä ja meidänkin :)

      Poista
  4. Täälläkin yksi mattimyöhäinen, vaikka onneksi kävit ystävänpäivätoivotukseni kuitenkin omasta blogistani lukemassa :D
    Kauniisti olit kirjoittanut asiasta. Minustakin ystävät todellakin tarvitsevat päivänsä! On hyvä, että tällainen päivä on olemassa, jotta ystäviä tulee muistettua ja kiitettyä takuuvarmasti. Päivää ei voi ohittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti juhlinnan arvoinen päivä :) kiva kun pyörähdit täällä :)

      Poista
  5. Myöhästyneet ystävänpäivän rutistukset täältäkin <3

    Kyllä ystävät ovat elämän suola :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 niinpä ne on :) Suola ja sokeri <3

      Poista
  6. Mulla meni tänä vuonna ystävänpäivä hieman sumussa, mutta blogiystävältä myöhästyneet ystävänpäiväterkut! :D

    VastaaPoista
  7. Kiitos Eeva <3 sua just ajattelin, kun kirjoittelin noista maalisävyjen valitsemisesta ;)

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)