torstai 28. marraskuuta 2013

Kuulumisia

Viikonloppu lähestyy - kyllä sitä on jo odotettukin. Mä ajelen ensiksi Turun suuntaan siskoni luo ja sitten ystäväni tupareihin. Toivottavasti ajokeli on loistava! Piiitkä ajomatka edessä mutta matkan varrella aion pysähtyä parissa ihanassa sisustusliikkeessä sekä ottaa kyytiin muutaman uuden mutta vanhan ruokapöydäntuolin. Facebookin puolella (täällä) kerroinkin, että ruokapöytä ja tuolit tulevat kokemaan muutoksen ehkä vielä ennen joulua. Meidän nykyisen ruskean ruokapöydän pintakäsittely on ollut uudesta saakka huono (vaikka kansi vaihdettiin kahteen kertaan) ja nyt mieheni hioo ja maalaa pöydän valkoiseksi. Tää oli mun joululahjatoive :) Pöydän ympärille haluan sekalaisen vanhojen tuolien porukan ja niitä olen nyt löytänyt kolme. Ainakin kolme pitää vielä hankkia :)

Mulla on muuten toiveissa saada ensi viikolle kuvallisia postauksia - keep your fingers crossed :) Nyt toivotan teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua! Ja uusille lukijoille erityistervehdys - ihana, että olette löytäneet tänne! Tervetuloa mukaan, toivottavasti viihdytte :)

Jane

2 kommenttia:

  1. Hei, blogissani olisi sinulle Uusi kuvakulma -haaste. http://www.kotiaurorassa.blogspot.fi/2013/11/uusi-kuvakulma-haaste.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mulla on se edellinenkin haaste vielä vastaamatta. Nyt kun saatiin taas tietokone, pääsen bloggaamiseenkin taas kiinni :)

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)