maanantai 23. syyskuuta 2013

Ystävät

Yhteiset lenkit ja hikijumpat, jutteluhetket kaupan hyllyjen välissä, pikaiset puhelut tai ne tunteja kestävät, kyläilyt, iltateellä piipahtaminen, yhteiset shoppailureissut ja irtiotot arjesta - elämän jakamista at its very best. Se tunne, kun näkee rakkaan ystävän pitkän ajan jälkeen. Se tunne, että jotain puuttuu sydämestä, kun ystävä jää jostain syystä kauas.

Ystävä - ihminen, jota saa kantaa ja joka jaksaa kannatella sua. Ihminen, johon voi luottaa ja joka luottaa suhun. Ihminen, jolle saa puhua ja jota saa kuunnella. Yhteistä elämää isolla sydämellä.


Mä olen joutunut jättämään ihania ja rakkaita ystäviä muuttojen myötä fyysisesti kauas mutta olen onnekas, sillä välimatka ei ole tehnyt tehtäväänsä vaan olette ihan yhtä lähellä. Tänään jostain syystä olen ajatellut teitä kaikkia todella paljon ja ikävöinyt kovasti. Tiedätte, ketä ootte -  mulle niin hirmutärkeitä ihmisiä <3

Olen ollut onnekas ja saanut uusia ystäviä myös uudelta kotipaikkakunnalta. Nämä ystävyydet ovat olleet henkireikä monta kertaa täällä. Olen etsinyt omaa paikkaani ja näiden ihmisten myötä sekin alkaa löytyä :)  Teille haluan vaan sanoa: Ihana, että ollaan löydetty toisemme <3

Haastan sut soittamaan tänään ystävällesi, josta et ole kuullut vähään tai pitkään aikaan. Välitä välittää :)
Monesti sanotaan, että aikuisena on vaikea löytää ystäviä. Ootko sä löytänyt uusia sydänystäviä vanhempana?




7 kommenttia:

  1. Kylläpä vain. Ja itseasiassa ne ihan parhaat sydänystävät ovat löytyneet tässä aikuisiällä. <3

    VastaaPoista
  2. Kuule, miulla on parhaat lapsuuden ystävät ympäri Suomea! Välillä harmittaa ihan vietävästi, kun nähdään liian harvoin. Ihania uusia ystäviä olen saanut kyllä aikuisiälläkin.
    Kauniisti kirjoitit ystävyydestä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä harmi, että elämä levittelee ystäviä kauaksi, liian kauaksi sellaiseen normaaliin yhteydenpitoon ja näkemiseen. Onneksi on ystäviä, joihin se välimatkakaan ei vaikuta :)

      Poista
  3. Tämä lämmitti ja kosketti, lapsuuden ystävissä on sitä jotain. Turvallista ja rakasta. Kiitos, että olet vaikka ei niin usein ollakaan yhteyksissä... Me tullaan vielä kylään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistä <3 Lapsuuden ystävien välillä on sellaista historiaa, jota on vaikea luoda enää aikuisiällä. Ja sekin, että tietää, että toinen on, vaikkei usein nähdäkään, on paljon :)

      Poista
  4. Halauksia täältä matkan päästä! Olet tärkeä ja mielessä lähellä, vaikka kilometrejä väliin mahtuukin <3

    t. s

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)