torstai 16. toukokuuta 2013

DingDong

Euroviisut on taas täydessä vauhdissa! Mites on, seuraatko sinä kisoja?

Mä olen ollut euroviisufani pienestä pitäen. Kun olin ihan pieni, en saanut valvoa myöhään kisoja katsellen vaan ne nauhoitettiin mua varten. Vanhemmat taisivat käydä vaihtamassa yöllä videokasettiakin, että näin pisteiden laskutkin loppuun saakka. Muistan, kuinka luukutin biisejä videolta ja pidin kasettisoitinta telkkarin kajarissa kiinni, että sain nauhoitettua ne kaikki tavalliselle kasetille :D Ennen on nähty vaivaa eikä vaan klikkailtu youtubesta biisejä koneelle :D Oon ihan aina tykännyt vieraista kielistä ja viisujen myötä tuo rakkaus vaan kasvoi. Opin laulamaan viisubiisejä melkein kielestä riippumatta vaikken ymmärtänytkään mitä lauloin. Muistan yhden sokean espanjalaismiehen, joka lauloi pianonsa takaa - sen biisin taidan osata vieläkin.

Parin viime vuoden aikana en ole ehtinyt katsoa ja seurata viisuja niin kuin olisin halunnut. Nytkin yläkerrassa nukutaan ja mä kattelen viisuja tietokoneelta (täältä). Netin kautta on oikeastaan aika hauska seurata viisuja. Selostajia ei ole, saa rauhassa kuunnella ilman häiriötekijöitä ja sivujen oikeasta reunasta voi halutessaan seurata ihmisten twitter- ja facebook-kommentteja! Tykkään kovasti. Samalla voi päivittää blogiakin :)

Mä tykkään Suomen tämänvuotisesta viisusta - go Krista go! Kerrankin joku "ei niin synkkien tunteiden biisi". Niitä on Suomelta lähetetty ihan liikaa. Jospa DingDong pääsis ainakin finaaliin?


Täältä löydät lisää kuvia ja uutisia euroviisuista :)

Nyt jatkan fiilistelyä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)