perjantai 16. marraskuuta 2012

Sarjaton

Meidän astiakaappimme on tähän saakka täyttynyt kihla- ja häälahjoiksi saaduista Kermansaven Oliivi-sarjasta, Iittalan Verna-sarjasta, Pentikin Inkivääristä ja myöhemmin innostuimme myös Muumimukeista. Eli varsin sekalainen kokoelma :) Nyt jo jonkin aikaa olen tietoisesti yrittänyt muuttaa sisältöä ajattomammaksi ja myynyt astioita ja suunnitellut uusien hankkimista. Olen aiemmin tykännyt hirveästi sinisestä, joten Verna-sarjaa saimme ja ostimme vaaleansinisenä. Nyt sininen ei enää "iske" samalla tavalla ja olenkin myynyt suurimman osan. Osa odottelee fb:n iittala-kirppikselle laittoa. Juomalasien ja mukien maailmasta olen löytänyt uuden ihanan sarjan - Iittalan Sarjaton!





Niitä meiltä löytyy jo jonkin verran - kiitos sisarelleni ja veljelleni ihanasta tuparilahjasta! Kuvassa olevat kaksi mukia voitin Rappurallin arvonnassa. Elämäni ensimmäinen blogiarpajaisvoitto ja niiiin täydellinen palkinto! Näitä mukeja olin hypistellyt useampaan kertaan. Kaikista parasta oli se, että olin suunnitellut ostavani niitä vain kaksi aamukahvi/-teemukeiksi minulle ja miehelleni, ja kaksi niitä sain :)

Tällä hetkellä ostoslistalla on lisää noita jalallisia laseja ja ehkä jälkiruokakulhojakin. Ne ovat vielä harkinnassa. Listalta löytyy myös Pentikin Tempo-sarjaa. Se onneksi täydentyy pian, sillä viime jouluna saatu lahjakortti on vielä käyttämättä!

Näistä ostoksista ja muista kotimme astioista sitten toisella kertaa! Nyt täytyy alkaa siivoamaan - äitini on tulossa yökylään ;) Hyvää viikonloppua!

Taru

5 kommenttia:

  1. Nuo vaaleanpunaiset mukit on niin ihania ja muutenkin tuo sarja on tosi kiva. Terkut yövieraalle, jos on vielä teillä :)

    Miia

    VastaaPoista
  2. "Sitä sun tätä kaapeissa" ilmoittautuu täällä!
    Mun haaveena olisi alkaa keräämään Pentikin uutta Valo -sarjaa. Täällä on iso myymälä, josta voi hankkia välillä ihan huokeallakin hinnalla kakkoslaatua, jota en kyllä itse erota priimasta mitenkään.

    Tosi kivan näköisiä nuo lasit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Valo onkin uusi tuttavuus mulle! Täytyypä hypistellä, kun seuraavan kerran pääsen Pentikille :)

      Poista
  3. Ihania ovat :) Oon kans himoinnut noita laseja, mutta kaapithan on ihan täynnä sitä vaaleensinistä Vernaa ;) Miten pääsit niistä eroon? Vernassa on kyllä se hyvä puoli, että ovat niin paksua lasia. Ei mene niin usein lasit rikki näin kömpelössä perheessä :P Mutta se väri... mitä sitä mietti sillon 2000-luvun alkupuolella?
    Olipas kiva lueskella teidän kuulumisia täältä, kun sulla ei kuulema nyt kone toimi. Palaa pian linjoille!
    Vrp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuule myin ne jollain fb-kirppiksellä. Laitan sulle tiedon siitä ryhmästä, kunhan vaan muistan. Saa muistuttaa :) Osa mulla on vielä tuolla kaapissa mutta toivottavasti joku haluais nekin. Ne on vielä ihan käyttämättömiäkin :D Pääsin linjoille tänään - laitoin just viestiä sinnekin! En tiiä, miks tuo sininen on ollut niin lemppari silloin joskus. Nyt vaan kirkasta kehiin ;)

      Poista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)