lauantai 27. lokakuuta 2012

Ihana Bella Wintage


- kuulostaako tutulta? Bella Wintage on aivan ihana sisustusliike Kaustisella, noin 50km Kokkolasta. Ajelen sitä kautta silloin tällöin vanhempieni luokse, vaikka matkaa kotiin sitä kautta tuleekin vähän enemmän ;) Ystäväni kehui mulle Bella Wintagea ja olin ihan myyty ensimmäisen käynnin jälkeen - olisin voinut hankkia ihan mitä vaan ja vähän enemmänkin :D Käykää ihmeessä pyörähtämässä!
Ensi-ihastuksen jälkeen käyntejä on tullut yks jos toinenkin ja halusin esitellä teille mun suosikkiliikkeeni vähän paremmin. Viime kerralla kysyin Susannalta luvan ottaa teille pari kuvaa kaupasta ja tässäpä ne ovatkin. Teille, jotka asutte kauempana, täytyy vinkittää Bella Wintagen verkkokauppa ja fb-sivut!















Tämä lähti mukaan viime kerralla tuliaisiksi mun vanhemmille <3 Love you lots!

Parasta mun mielestä on se, että Bella Wintagesta voi löytää jokainen jotain - riippumatta sisustustyylistä :)
Tämä vaikuttaa nyt ihan täysin mainospostauksesta mutta mä vain haluan hehkuttaa teille ihanaa uudenlaista sisustusliikettä. Bella Wintage on mun mielestä postauksen ja ehdottomasti käynnin arvoinen paikka :)

Sisustushuuruissa,
Jane 


11 kommenttia:

  1. Miksi kaikki ihana on aina niin kaukana? (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks posti kulkee ja netin kauttakin pääsee tilailemaan :) Mä ihte aina harmittelen, kun Villa Harmonie on niin kaukana ja vasta muutti vieläkin kauemmas. Helsinkiin pitäis päästä!

      Poista
  2. Samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa :)
    Tältä seudulta ei löydy yhtään! oikein kunnollista sisutuskauppaa. Joitain on, mutta niissä on kaikissa vähän samaa tavaraa...Merta edemmäs kalaan on aina lähdettävä -Onneksi on verkkokaupat!
    Kiitos vinkistä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin shoppailemaan :) Oot ihan oikeassa - monet sisustusliikkeet sortuu siihen, että valikoima on ihan sama kuin ketjuliikkeissä. Mun mielestä kannattais rohkeasti ottaa uudenlaista valikoimaa!

      Poista
  3. Voi, tuonne on ehdottomasti päästävä!
    Olen seurannut Bella Vintagen sivuja ja blogia jo aiemmin, mutta vielä en ole päässyt paikanpäälle.
    Mukavan tunnelmallista sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mene ihmeessä käymään! Kaupan takaosassa on Outlet ja osasto, jolle asiakkaat voivat tuoda omia juttujaan myyntiin. Sielläkin oli kaikkea ihanaa :)

      Poista
  4. Ihanan rosoiselta näyttää :)!
    En oo kuullukkaa tuosta,vaikka se on noin lähellä.Sinne täytyy kyllä tehdä retki heti,ku kiireet hellittää.
    Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika "nuori" liike se onkin ja tosi ihana. Suunta vaan on sellainen, ettei siitä ohi tuu monesti ajeltua. Sen takia mäkin ajelen sitä kautta Lampille niin pääsen pyörähtämään :) Ehkä me päästäis sinne joskus yhdessä? Kunhan teidän bebe <3 on maailmassa :)

      Poista
    2. Voi se oiski ihan huippua :D!Pistetään suunnitelmiin!

      Poista
  5. Luin kyseisestä liikkeestä jostakin lehdestä ja tiedän mistä itseni löydän kun talo on siinä pisteessä, että pääsen sisustamaan kunnolla. Olisin jo nyt valmis shoppailemaan, mut onneks mies puhuu järkeä mulle...tila loppuis kesken tässä meidän pikku tuvassa. =)

    Tiina

    VastaaPoista
  6. Niin taiskin olla! Joku ilmaisjakelulehti muistaakseni. Käy ihmeessä kahtomassa paikan päällä :) Sun pitää vuokrata joku varasto, mihin saat kerätä sisustusjuttuja ;)

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)