tiistai 22. helmikuuta 2011

Tapetti-ihastuksia: Tapettitalo ja tapetit.fi

 Tapetteja on ihana etsiä! Mutta se, miten kauheasti aikaa netissä pyörimiseen niitä etsiessä menee, ei ole ollenkaan kivaa :/ No, tässä kuitenkin lisää mun tapettisuosikkeja.

Ensimmäisenä Tapettitalon Lukko. Tästä tykkään niin tällaisena harmaana kuin persikkaisenakin.
 Ja sitten tapetit.fi:n tarjontaa:

Magnifique 91874
 ja Magnifique 91900. Näitä löytyy eri vaihtoehtoja ja tykkään jotenkin tästä tyylistä. Väriä en osaa vielä aatella: valkoisia viivoja mustalla pohjalla vai mustaa valkoisella vai turkoosia valkosella, valkoista hopealla jne.. Ihania kaikki!

Tämä tapetti on samalta nettisivulta. Orient Express 22311 ja tätäkin löytyy monissa eri väreissä. Otinkin tähän tuon mustan malliksi sen takia, että siitä tuo kuvio näkyy selvästi :) Myös muut tämäntyyliset Orient Express-tapetit on mun mieleen.

Soft Velvet 2363 on myös tapetit.fi:n malli. Vaikka tästäkin värejä löytyy vaikka kuinka niin tämä on eniten mun mieleen. Esimerkiksi valkoisella pohjalla punainen kuvio ei ihan natsannut :D







Ja vaikka tässä olikin jo paljon tapetteja niin vielä niitä riittää. Seuraavalla kerralla esittelen mun lempparit Graham&Brownilta, Ferm Livingiltä ja Eco Wallpaperilta :) Ja voitteko kuvitella, me on suunniteltu MAALAAVAMME suurimman osan seinistä eli muutama tapetti riittää. Taitaa tulla jossain vaiheessa valinnanvaikeus, kun lemppareita on niin paljon :D Tai sitten vaihtuu mielipide ja liisteriä alkaa kulua ;)

Jane

1 kommentti:

  1. Oijoijoi, tapetteja tapetteja <3 :)

    Mie oon ihan hulluna tapetteihin. Nyt oon jo melko varma olohuoneen ja meidän makuuhuoneen tapeteista. Makkariin haluaisin jonkun puu/risu-kuvioisen tapetin, mutten ole vielä löytänyt mieluista. Joko ne on liian levottomia tai värikkäitä.

    Odottelen seuraavaa tapetti-postausta :)

    Lotta

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)