sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Tapetti-ihastuksia: Graham&Brown ja Ferm Living

Ferm Living on mulle ihan puhtaasti nettituttu. En ole ikinä nähnyt heidän tapettejaan missään enkä tiedä, kuinka tunnettu tämä merkki yleensäottaen on. Mä oon tutustunut tähän sattumalta ja hurahdin samantien. Ja kovasti. Hinta tuntuu olevan vähän korkeampi kuin monen muun mutta olen törmännyt netissä myös moneen hyvään alennusmyyntiinkin, joten eiköhän näitäkin tapetteja löydä edullisesti, jos vain jaksaa nähdä etsimisen vaivan :)

Berry Black Wallpaper
 
Ribbed Wallpaper


Toinen netti-ihastus on Graham&Brown. AIVAN upeita tapetteja. I'm in love.


Bloom Wallpaper. Tämä on mun on/off-ihastus. Välillä tykkään hirveästi ja välillä ihmettelen, miks se on mun suosikkilistalla :D

Sophia Wallpaper. Tätä löytyy monessa eri värissä ja on upea. Googlen kuvahausta tää tapetti löytyy eri väreissä isollakin seinällä. Mun mielestä aivan ihana.

Ja tämä.. Spa Pastel Wallpaper <3 Vähän bling-blingiä arkeen :)







Jane

2 kommenttia:

  1. Piti tulla uudestaan tutkailemaan näitä tapettijuttuja kun niistä silloin lauantaina puhuttiin:)
    Joo tosiaan tuolla Fermillä näyttää olevan paljon kivoja tapetteja, erityisesti tykästyin kaikkiin missä on jotain kasviaiheista...niinku tuo sun 2. kuvassa oleva esimerkiksi. Ja nuo toisen tapettipostauksen lastentapetit oli hirmu hauskoja! Ota vaikka siltä kannalta että jos lupa-asiat projektia viivyttääkin, niin on enemmän aikaa valita tapetteja;) (Ehkä toivotaan silti, että kaikki järjestyy nopeasti!)

    t. s

    VastaaPoista
  2. Mä imen sulta sitten kaikkia vaikutteita, kun te pääsette tapettien valintavaiheeseen kovasti ennen meitä :) Täytyy jatkaa bongailua, kun kaikki todennäköisesti viivästyy aika lailla. Lastentapetteja on ihan kauheasti - ihan liikaa :D Pitää laittaa tilaukseen paljon lapsia niin saa valita niitäkin sitten vähän enemmän taloon :D

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)