maanantai 21. helmikuuta 2011

Tapetti-ihastuksia: Borås tapeter


 Boråsin tapetit on upeita ja heidän nettisivunsa ovat mun mielestä yhdet parhaista. Ne on selkeät ja toimii hyvin. Plussaa on myös se, että siellä voi koetapetoida huoneita valitsemillaan tapeteilla ja vaikkei siitä nyt ihan aitoa kuvaa saa niin jotain osviittaa valintaan kuitenkin :) Tässä mun suosikkeja heidän mallistostaan:

Borosan Easy Up 37802. Tykkään tästä myös muissa sävyissä :)

Happy Nature 348001. Tämä on hyvä myös muissa sävyissä.

Etage 2833

Garden 12967. Elämän Eliksiiri-blogista löytyy kuva huoneesta, joka on tapetoitu tällä tapetilla. Ja on mun mielestä niiiiiin ihana!!
Etage 2815. Mä tykkään, mies miettii :D

Jane

3 kommenttia:

  1. Täälläkin on jo kovasti tapetteja selailtu ja tykkään myös tuosta Bårosin sivuista. ;) Ihania tapettaja olet löytänyt ja voi miten kaunis onkaan tuo Garden 12967 tapetti.

    VastaaPoista
  2. Kannatta tsekata myös Sandbergs. Heillä on myös hyvät nettisivut. Itse valitsin kaikki tapetit Sandbergsin ja Boråsin mallistoista.

    VastaaPoista
  3. Kiitos viesteistä :) Tuo Garden on upea! Sitä tulee meidän alakerran makkariin, vaikka siitä aluksi tyttöjen leikkihuone tuleekin.
    Sandbergin tapetit on myös ihania. Niistäkin esittelen mun suosikeita myöhemmin. Lastenhuoneeseen tykkäisin Kasparista tai Kajsta :) Teillä on Jonski varmasti ihania tapetteja! Mun mielestä Sandbergin ja Boråsin mallistot sopii hyvin yhteen :) Ja kiva kun kommentoit!

    VastaaPoista

Olisi kiva, jos jättäisit viestin käynnistäsi :)